ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Γνωριμία με τον «μαγικό ρεαλισμό»!

Έτσι ονομάζει την τεχνοτροπία του ζωγράφος από τη Σερβία.

Ο Σάσα Μοντίλο (Saša Montiljo) από το Βελιγράδι εντυπωσιάζει με τα έργα του, καθώς δημιουργεί ελαιογραφίες οι οποίες αποτελούν ένα μείγμα ρεαλισμού και σουρεαλισμού.

Περιγράφοντας ο ίδιος την τέχνη του, τονίζει ότι «ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά των ζωγραφιών μου είναι η τάξη, δηλαδή η διάταξη. Κάθε σκηνή, τολμώ να ισχυριστώ με βεβαιότητα, έχει μια συγκεκριμένη θέση σε μια ιεραρχία, ακριβώς όπως οι αστερισμοί, όταν παρατηρούνται από τη Γη».

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο «οι πίνακές μου συναρμολογούνται σε μια σταθερή ειρηνική κοσμογονία στερημένη από συμπτώσεις και αυθαίρετες υπερβολές. Με άλλα λόγια, όλα στα έργα ζωγραφικής είναι είτε σε αρμονία με τη δική τους εσωτερική συνοχή, είτε αποτελούν μέρος ενός κοσμογονικού αστερισμού. Επομένως, δεν υπάρχει ούτε ένα ίχνος χάους, από το οποίο υποφέρουν πολλές πτυχές αυτής της σύγχρονης εποχής».

Και ο Montiljo κάνοντας μια πιο αναλυτική εισαγωγή στο έργο του, αναφέρει ότι «εκ πρώτης όψεως, η τέχνη μου θα μπορούσε να οριστεί ως ρεαλισμός, ίσως ακόμη και υπερρεαλισμός, αλλά ένα πιο εξειδικευμένο μάτι θα παρατηρήσει πόσο λανθασμένη είναι μια τέτοια ταξινόμηση».

Και καταλήγει: «αυτό που έχουμε εδώ είναι ο μαγικός ρεαλισμός, καθώς επί του παρόντος δεν υπάρχει καλύτερος ούτε ακριβέστερος όρος για την περίπτωση αυτή».

Πηγή: Bored Panda / Επιμέλεια Snoopit24

Advertisements

Αν έχετε κάποιο σχόλιο να κάνετε, γράψτε το...

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.